Na co bez dwóch zdań goście zwrócą uwagę w Twoim hotelu?


ręcznik plażowy

Goście hotelowi wydają się niekiedy bardzo wymagający. Tymczasem w rzeczywistości wystarczy trzymać się pewnych prostych zasad, aby klienci byli zadowoleni, a co za tym idzie, aby regularnie wracali do danego miejsca. Zadowolony gość z pewnością poleci hotel swoim najbliższym.

Czysta i schludna pościel w hotelu

Jedną z pierwszych rzeczy, na którą zwracają uwagę goście hotelowi, jest pościel. Jest to bardzo ważny element pokoju. Każdy z nas bowiem chciałby spać pod czystą kołdrą i na świeżo wypranej poduszce. Jakiekolwiek zabrudzenia, które są trudne do usunięcia podczas prania, dyskwalifikują całą pościel z dalszego użytkowania jej przez gości. Mogą oni bowiem mieć poczucie, że pokój nie został dostatecznie przygotowany do ich wizyty. Złe wrażenie na klientach hotelowych robi także nieskompletowana prawidłowo pościel. Wygląda to bowiem bardzo nieestetycznie. Aby uniknąć takich sytuacji, warto inwestować w poszewki jednokolorowe. Najlepiej wygląda pościel śnieżnobiała – daje ona bowiem wrażenie czystości oraz świeżości.

Dodatki powitalne dla gości hotelu

Miłym gestem dla klientów hotelowych jest przygotowanie zestawów powitalnych. Standardowo są to napoje (czasem również alkoholowe), a także środki higieniczne. Dla każdego gościa warto pozostawić w łazience choćby miniaturowe wersje takich kosmetyków, jak mydło, żel pod prysznic oraz szampon. Takie akcesoria mogą uratować tych klientów, którzy akurat zapomnieli wziąć ze sobą przydatnych przyborów, a chcą szybko odświeżyć się po męczącej podróży. Takie zestawy powitalne są zawsze dobrze wspominane przez hotelowych gości. Świadczą one bowiem o trosce o klienta oraz o indywidualnym podejściu do niego.

Ręcznik plażowy i szlafrok kąpielowy dla gościa

Warto zadbać również o to, aby każdy gość miał zapewnione świeże ręczniki. Nie każdy bowiem zabiera w podróż swoje własne. Najlepiej przygotować dla każdej osoby jej własny ręcznik do rąk oraz ręcznik kąpielowy. Gdy hotel znajduje się w morskim kurorcie, bardzo ważny dla każdego klienta będzie również ręcznik plażowy. Okaże się bardzo przydatny po kąpieli w morzu czy podczas pikniku na piaszczystym wybrzeżu. Zarówno ręczniki kąpielowe, jak i ręcznik plażowy warto utrzymać w jednakowych barwach – podobnie jak w przypadku pościeli kolor biały będzie świetnym wyborem. Każdego klienta warto wyposażyć również w indywidualny szlafrok kąpielowy. Przyda się on szczególnie wtedy, gdy na terenie hotelu znajduje się strefa saun oraz basenów.

What's Your Reaction?

Cry Cry
0
Cry
Cute Cute
0
Cute
Damn Damn
0
Damn
Dislike Dislike
0
Dislike
Like Like
0
Like
Lol Lol
0
Lol
Love Love
0
Love
Win Win
0
Win
WTF WTF
0
WTF

Na co bez dwóch zdań goście zwrócą uwagę w Twoim hotelu?

log in

Become a part of our community!

reset password

Back to
log in