Rekrutacja e-commerce. Jak wybrać agencję rekrutacyjną?


biznes

Branża e-commerce stale odnotowuje wzrosty. Dzieje się tak za sprawą wzrostu marketingu internetowego i sprzedaży online. Coraz więcej firm stoi więc przed zadaniem zbudowania swojego zespołu. W branży e-commerce nie jest to jednak łatwe. Team składa się najczęściej z wielu stanowisk specjalistycznych. Do weryfikacji kandydatów konieczne jest posiadanie wiedzy branżowej. Wiele firm decyduje się na współpracę z agencją rekrutacyjną, która pomaga w wyborze najlepszego kandydata. Jednak jak wybrać rzetelną agencję? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, na co zwrócić uwagę poszukując firmy zewnętrznej.

Agencja rekrutacyjna – na co zwrócić uwagę?

Współpraca z firmą zewnętrzną znacznie ułatwia proces rekrutacji. Warto jednak odpowiednio się do tego procesu przygotować. Ważne jest zastanowienie się nad celami, które firma powinna zrealizować dzięki temu procesowi. Zadaniem agencji jest ich skuteczności i pomoc w realizacji. Wybierając firmę zewnętrzną, warto zwrócić uwagę na jej doświadczenie. Branża rekrutacyjna to ogromny obszar i nie każda firma będzie miała szerokie doświadczenie w e-commerce. Agencja, która realizowała już takie projekty, będzie w stanie pomóc nie tylko w poszukiwaniu pracownika, ale też udzielić porad w kwestiach specjalistycznych.

Dobra agencja powinna zawsze stawiać na pierwszym miejscu dobro klienta. Co to oznacza? Jedną z oznak takie podejścia jest zarządzanie finansami klienta. Rzetelne agencje, w trosce o budżet klienta, stawiają na sprawną realizację procesu rekrutacyjnego. Powinna być ona połączona z dokładną weryfikacją wiedzy kandydatów. Sprawdzenie kompetencji potencjalnego pracownika to jeden z pierwszych elementów rekrutacji. Dzięki temu agencje szybko wyłaniają osoby, które wpasowują się w portret kandydata idealnego dla danego klienta.

Agencje butikowe 

Agencje butikowe to firmy rekrutacyjne specjalizujące się w jednej branży lub jej wąskim wycinku. Przykładem takiej agencji jest Veritas Recruitment. Firma specjalizuje się w procesach rekrutacyjnych wyłącznie w branżach e-commerce i digital. Przedsiębiorstwo stawia na indywidualne podejście i dopasowuje się do potrzeb klienta. Specjaliści Veritas Recruitment przeprowadzają pogłębiony wywiad, dzięki czemu możliwe jest ułożenie sprawnej strategii rekrutacyjnej.

Firma stawia na raportowanie i kontakt z klientem. Jednym z elementów współpracy jest przesłanie podsumowania z dotychczasowych poszukiwań wraz z opisem kandydatów. Menedżerowie pracujący w tej agencji to specjaliści wywodzący się z branży e-commerce. Firma ma doświadczenie w rekrutacji na wiele stanowisk specjalistycznych.

Czytaj więcej na ten temat na stronie: Rekrutacja specjalista e-commerce.

What's Your Reaction?

Cry Cry
0
Cry
Cute Cute
0
Cute
Damn Damn
0
Damn
Dislike Dislike
0
Dislike
Like Like
0
Like
Lol Lol
0
Lol
Love Love
0
Love
Win Win
0
Win
WTF WTF
0
WTF

Rekrutacja e-commerce. Jak wybrać agencję rekrutacyjną?

log in

Become a part of our community!

reset password

Back to
log in