Konwersja w nawigacji auta – z USA na EU


nawigacja

Jeżeli sprowadziłeś samochód ze Stanów Zjednoczonych do Polski, to konwersja systemu USA na EU w nawigacji samochodu jest niezbędna, abyś mógł cieszyć się jazdą nowym nabytkiem. Jest to spowodowane faktem, że europejskie przepisy mają inną ogniskową świateł przednich oraz lamp tylnych. W Europie kierunkowskazy nie mogą świecić się na czerwono, ponadto w samochodzie muszą być zamontowane światła przeciwmgielne. Dlatego właśnie konwersja usa na eu jest wymagana.

Co na celu ma konwersja USA na EU?

Nie da się ukryć, że w ostatnich latach wzrasta popularność sprowadzania samochodów ze Stanów Zjednoczonych, Kanady czy Azji. Jest to po prostu opłacalne finansowo, nie można jednak zapomnieć o wliczeniu w koszty kwoty konwersji systemu samochodowego, który wyprodukowany został w USA na ten, który odpowiada standardom europejskim. Konwersja USA na EU ma na celu szybkie, bezinwazyjne oraz bezpieczne konwertowanie systemów multimedialnych w samochodach, które sprowadzane są z USA, Azji lub Kanady. Pamiętaj, że konwersja jest bezwzględnie wymagana przy procesie rejestracji auta oraz dopuszczenia go do ruchu w krajach Europejskich. W samochodzie, który został wyprodukowany w Stanach Zjednoczonych konieczne jest przeprogramowanie niektórych elementów, aby mógł być on częścią Europejskiego ruchu drogowego. Konwersja systemu USA na EU w nawigacji samochodowej jest jedną z tych rzeczy. Oprócz tego należy wykonać kodowanie komputera pokładowego oraz radia. Co jednak należy przeprogramować w pierwszej kolejności w samochodzie sprowadzonym ze Stanów Zjednoczonych?

– Język polski oraz wszystkie europejskie systemu operacyjnego,
– lektor Nawigacji w językach Europejskich,
– baza danych nawigacyjnych Europa,
– zmiana jednostek na europejskie,
– zmiana częstotliwości radia,
– menu polskie w liczniku,
– usługi internetowe online,
– konwersja map,
– konwersja oświetlenia.

Pamiętaj też, że samochody wyprodukowane w Stanach Zjednoczonych posiadają światła obrysowe, czyli takie które świecą na pomarańczowo i mieszczą się na zderzaku lub ewentualnie wykorzystane jest do tego światło kierunkowskazów. Niemniej jednak w zdecydowanej większości przypadków zmiana świateł przednich nie jest konieczna. – znaczące przekodowywanie ich jest wystarczające. Natomiast wymiana lamp tylnych jest już konieczna, ze względu na to, że w większości przypadków mają one czerwone kierunkowskazy. W przypadku modelu F30 wystarczy jedynie wymienić żarówki. Następnie należy zaimportować kod aktywacyjny dla systemu nawigacji i aktualizacja jej do wersji europejskiej.

What's Your Reaction?

Cry Cry
0
Cry
Cute Cute
0
Cute
Damn Damn
0
Damn
Dislike Dislike
0
Dislike
Like Like
0
Like
Lol Lol
0
Lol
Love Love
0
Love
Win Win
0
Win
WTF WTF
0
WTF

Konwersja w nawigacji auta – z USA na EU

log in

Become a part of our community!

reset password

Back to
log in